Paasgroet - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van Wim en Marjo - WaarBenJij.nu Paasgroet - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van Wim en Marjo - WaarBenJij.nu

Paasgroet

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marjo

19 April 2014 | Spanje, Córdoba

Wij wensen jullie fijne en mooie Paasdagen.
Het verslag van Granada komt eraan

• 20 April 2014 - 21:56

Angèle En Gerard:

Hallo. dank je wel voor de paasgroet uit het geweldige land Spanje en zeker met de camper. Ik heb op jullie reisverslag van Ijsland gereageerd met een vraag, zal hem bij deze ook hier maar even vragen daar jully nu in spanje zijn,[wet nml niet zo goed hoe dit werkt naar jully toe.
    Wij gaan nml dit jaar naar ijsland ook met de camper en wel zo een beetje jully tijd eind mei tot en met eind july[met een hele week fareo eilanden] hebben er erg veel zin in.
    Alleen is de vraag, zijn er ook op ijsland makkelijk gasflessen te kopen/huren .flessen van 11kg, dat is uiteraard erg belangrijk om goed met de camper op ijsland te kunnen verblijven, en waar kun je die krijgen met een goede aansluiting voor de camper, en eventueel de prijs.
    We zullen zeker wat tips halen uit jully verslag en laat wel horen hoe we het hebben gehad,en misschien hebben jully nog wat zeer goede tips, voor dit land om er te zijn.

Alvast bedankt voor het antwoord en geniet van al het moois in spanje en misschien ook portugal.
    groet angèle

• 20 April 2014 - 22:16

Leo & Toke:

Hoi Wim & Marjo, ook aan jullie n zalig Pasen!
    Het zal wel bijzonder zijn, de goede week door te brengen in Spanje, waar het katholieke geloof nog veel intenser wordt beleefd dan hier. Wat leuk ook om Trees en Leo te kunnen bezoeken, zo te horen gaat t ze goed. Met sommige mensen pak je - ook na jaren - zo de draad weer op. Dat is mooi.
    Ook genoten van je verhalen over t bezoek aan Valencia en omgeving, met mooie flora en fauna. Vorige week konden we even jullie website niet meer vinden op internet, weet niet wat er loos was.
    Wij hebben vandaag tussen den Bosch en Loonse en Drunense duinen zo'n 55km gefietst. Een mooi en gevarieerd gebied, in dit seizoen fris groen dus n genot voor t oog. Wel pittige wind, dus alles bij elkaar een goede oefening voor de vakantie.
    Morgen staat er n wandeling rond Breda met Merette en Leendert gepland, later sluiten Juliette, JW en Fleur aan voor n gezamenlijk etentje. Heerlijk: even zo'n paar dagen met leuke dingen gepland!
    Het gaat hier dus ook allemaal goed, ook met Mam. Met Greet gaat het ook de goede kant op, zij heeft medicijnen sinds donderdag.
    Geniet lekker verder van t mooie Granada enz. Tot gauw maar weer,
    Liefs, Leo & Toke

• 21 April 2014 - 13:58

Jaap En Marianne Van Helden:

Hallo Marjo en Wim,
    vandaag op ons gemak jullie mooie verslagen gelezen. Wat een mooie reis tot nu toe!
    Veel plezier de komende tijd.
    Wij bewaken nog even het fort in Naaldwijk!

Groetjes, Jaap en Marianne