Slecht nieuws! - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Wim en Marjo - WaarBenJij.nu Slecht nieuws! - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Wim en Marjo - WaarBenJij.nu

Slecht nieuws!

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marjo

28 Oktober 2015 | Argentinië, Salta

Lieve mensen,

We zijn eind vorige week getroffen door een heel slecht bericht. Een van onze nichtjes van 30 jaar is plotseling overleden, een drama voor haar directe familie maar ook voor ons. Hoewel het niet tot de mogelijkheden behoort om bij het afscheid te zijn, zal het niet eenvoudig zijn om de draad weer op te pakken. We maken even pas op de plaats en beraden ons over hoe we verder gaan.
Een lieve groet van Marjo en Wim

• 28 Oktober 2015 - 10:58

Jan Goeijenbier:

Marjo en Wim,

Van harte gecondoleerd met het verlies van jullie nichtje! Het moet voor haar ouders en directe familie vreselijk zijn een kind al zo jong te moeten verliezen!

Beste groeten en veel sterkte op deze grote afstand.

Jan

• 28 Oktober 2015 - 11:03

Marloes:

Dag Wim en Marjo

Gecondoleerd met het verlies van jullie veel te jong nichtje , en dan zo ver weg !
    Heel veel sterkte .

Marloes

• 28 Oktober 2015 - 14:03

Piet En Henny:

Hallo Wim en Marjo.

Ja dat geef even een domper op jullie reis. Maar van ons ook van hier onze condoleance.
    We leven met je mee. En het zal wel een stempel drukken op de reis.
    Neem even de tijd om alles te bevatten en sterkte van ons.
    Alle goeds toegewenst van ons.

Groet Piet en Henny

• 28 Oktober 2015 - 15:37

Henny Buijs Gelauff:

Lieve Wim en Marjo,

Gecondoleerd met het verlies van jullie nichtje , zo jong. neem jullie je rust .

Denk aan jullie.

Lieve groet,
    Henny

• 28 Oktober 2015 - 17:21

Annet:

Lieve Marjo en Wim,
    Wat een vreselijk bericht zeg!Jullie nichtje overleden en zo jong ! Dat zal niet te bevatten zijn.
    Ik wens jullie veel sterkte.
    Lieve groet
    Annet

• 28 Oktober 2015 - 19:47

Peet En Rita:

Beste Marjo en Wim,

Gecondoleerd met het verlies van jullie nichtje.
    Wij hebben er geen woorden voor, zo jong nog.
    Heel, heel veel sterkte.

een warme groet van ons
    Peet en Rita

• 29 Oktober 2015 - 17:40

Daan En Riet:

Wat een erg verdrietig bericht voor jullie.
    Gecondoleerd met het verlies van deze nicht op zo'n jonge leeftijd.
    Wij wensen jullie heel veel sterkte en hopelijk kunnen jullie genoeg
    moed verzamelen om de reis te vervolgen.
    Lieve groeten van Daan en Riet.

• 02 November 2015 - 16:29

Ries En Wil Dunsbergen:

Hallo Marjo en Wim,
    Dat is niet eenvoudig voor jullie. Je wilt in deze omstandigheden bij je familie zijn.
    We zagen de afgelopen week prachtige foto's van de bloeiende Atacama woestijn. Ik moest heel sterk denken aan die mensen daar lang geleden in Babel die elkaar troosten met het beeld van een bloeiende woestijn.
    Heel veel sterkte en moed gewenst en een heel hartelijke groet van,
    Wil en Ries

• 03 November 2015 - 17:05

Aad Van Holsteijn:

Hallo Wim en Marjo,

Een moeilijk moment in jullie reis: er is een verwante weggevallen, waar je een band mee hebt. Je kunt er niets aan doen, kunt de familie niet persoonlijk tot troost zijn, er is geen afscheid.
    Ik condoleer jullie hiermee.
    Ik wens jullie toe, dat je de energie vindt de reis op een goede manier voort te zetten en dit drama een plaats geven.

Jullie omgeving probeert jullie te helpen. In de Volkskrant stond een foto van een bloeiende Atacamawoestijn. Dat is heel speciaal voor het droogste punt van de wereld.

Ik volg jullie reis vanaf het begin, nog niet eerder gereageerd.
    De beschrijvingen zijn heel bijzonder. Vertellend, met een soms kritische ondertoon, bijna altijd positief.
    Ik heb me bij veel beschrijvingen goed kunnen plaatsen hoe jullie dit ervaren.

Het lijkt voor camperaars een hele opluchting nu zelf je gang te kunnen gaan. Maar in Zuid Amerika is dat geen alledaagse sport. Maar goed dat maakt het avontuur alleen maar groter.

Veel sterkte en snel weer plezier toegewenst,

Aad

Verslag uit: Argentinië, Salta

Andesreis

Lieve mensen,

We hebben er lang naar uitgekeken!
Op 5 september as gaan we aan een reis beginnen door Zuid Amerika.
We maken een tocht door Peru, Bolivia, Chili en Argentinië. De eerste 2 landen bereizen we per shuttlebus en privévervoer. Voor Chili en Argentinië hebben we een camper gehuurd. Een globale indeling van de reis, alsmede een kaartje van zowel het eerste als het tweede deel vindt u terug op dit blog. Wij gaan proberen om onderweg weer een weblog bij te houden. Of dat zal lukken, vooral op de pampa’s, moet nog blijken. Maar we gaan er voor.
Ofschoon we hebben geprobeerd ons zo goed mogelijk voor te bereiden, realiseren we ons dat het een grote uitdaging is en niet altijd gemakkelijk zal zijn. Maar het gaat om erg bijzondere landen zowel wat betreft natuur als ook cultuur.
We hebben er heel veel zin in!
We weten ons gesteund door Condor Travels uit Zeewolde. Zij hebben ons voorzien van de route, adviezen en de reserveringen gedaan. Ter plaatse kunnen we ook terugvallen op lokale agenten in Lima en Buenos Aires.
Voordat we echt gaan reizen, volgen we gedurende een week een taalcursus in Lima.

Als u wilt reageren op dit blog, dan stellen wij dat op hoge prijs. We hechten veel waarde aan contacten met het thuisfront. In hoeverre het lukt om naar ieder persoonlijk terug te schrijven is nog wat lastig te voorzien.
Gedurende de reis maken wij gebruik van het emailadres: wvanpaassen@gmail.com

Een hartelijke groet van Marjo en Wim van Paassen