Eerder naar huis - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Wim en Marjo - WaarBenJij.nu Eerder naar huis - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Wim en Marjo - WaarBenJij.nu

Eerder naar huis

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marjo

14 Januari 2016 | Nederland, Naaldwijk

We hebben bericht ontvangen dat de situatie met Wim’s moeder is verslechterd en levensbedreigend is geworden. Daarom hebben we moeten besluiten het reststand van de reis (nog 10 dagen) te annuleren en zo spoedig mogelijk naar huis terug te keren.
Inmiddels zijn we na een super voortvarende reis weer thuis. De situatie met Wims moeder is iets gestabiliseerd, maar blijft bijzonder wankel en precair.
De komende tijd volgt er nog een verslag met als titel “ Afscheid van Chili.

Lieve groeten Marjo en Wim

• 14 Januari 2016 - 16:08

Marloes :

Hallo Wim en Marjo

Sterkte ,
    Groetjes Marloes

• 14 Januari 2016 - 16:30

Henk En Greet:

Welkom thuis , misschien wel ietsje jammer voor jullie , maar wij geloven wel dat jullie een goed besluit hebben genomen ❓wij zijn erg op de hoogte met de toestand , en hebben gezien dat ze er erg van opgelucht is.! Vanmorgen was Greet bij haar , en heeft ze zelfs weer wat gegeten , maar dat zullen jullie inmiddels ook wel weten , wij hadden er goed gevoel bij , en verder maar het beste van hopen ‼️ Wij zullen jullie wel weer gaan ontmoeten , en gaan we bijpraten , over die bijzondere reis , die jullie achter de rug hebben ..
    Hartelijke groeten Henk en Greet ..

• 15 Januari 2016 - 12:44

Peet En Rita:

Jammer maar logisch, Wim en Marjo
    Welkom terug.
    sterkte en tot een andere keer.
    Groetjes
    Peet en Rita

• 16 Januari 2016 - 17:29

Aad Van Holsteijn:

Wim en Marjo,

'Een vervelend einde van de vakantie. Ik begrijp uit de reacties dat het beter gaat met Wim's moeder.
    Ik wens haar en jullie sterkte de komende tijd.
    Geef jezelf ook tijd om de reis te verwerken.
    Doe haar de groeten.

Groet,

Aad

Verslag uit: Nederland, Naaldwijk

Andesreis

Lieve mensen,

We hebben er lang naar uitgekeken!
Op 5 september as gaan we aan een reis beginnen door Zuid Amerika.
We maken een tocht door Peru, Bolivia, Chili en Argentinië. De eerste 2 landen bereizen we per shuttlebus en privévervoer. Voor Chili en Argentinië hebben we een camper gehuurd. Een globale indeling van de reis, alsmede een kaartje van zowel het eerste als het tweede deel vindt u terug op dit blog. Wij gaan proberen om onderweg weer een weblog bij te houden. Of dat zal lukken, vooral op de pampa’s, moet nog blijken. Maar we gaan er voor.
Ofschoon we hebben geprobeerd ons zo goed mogelijk voor te bereiden, realiseren we ons dat het een grote uitdaging is en niet altijd gemakkelijk zal zijn. Maar het gaat om erg bijzondere landen zowel wat betreft natuur als ook cultuur.
We hebben er heel veel zin in!
We weten ons gesteund door Condor Travels uit Zeewolde. Zij hebben ons voorzien van de route, adviezen en de reserveringen gedaan. Ter plaatse kunnen we ook terugvallen op lokale agenten in Lima en Buenos Aires.
Voordat we echt gaan reizen, volgen we gedurende een week een taalcursus in Lima.

Als u wilt reageren op dit blog, dan stellen wij dat op hoge prijs. We hechten veel waarde aan contacten met het thuisfront. In hoeverre het lukt om naar ieder persoonlijk terug te schrijven is nog wat lastig te voorzien.
Gedurende de reis maken wij gebruik van het emailadres: wvanpaassen@gmail.com

Een hartelijke groet van Marjo en Wim van Paassen