Van Melbourne naar Tasmanië - Reisverslag uit Port Arthur, Australië van Wim en Marjo - WaarBenJij.nu Van Melbourne naar Tasmanië - Reisverslag uit Port Arthur, Australië van Wim en Marjo - WaarBenJij.nu

Van Melbourne naar Tasmanië

Door: marjoenwimopreis

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marjo

25 Oktober 2011 | Australië, Port Arthur

We nemen na 120 nachten in ons campertje te hebben geslapen, met een beetje pijn in ons hart afscheid van onze “Appie”. We verlaten Melbourne in de regen. Na een goede korte vlucht arriveren we maandagavond laat in Tasmanië. Als we dinsdag in Hobart opstaan, schijnt de zon, maar het is wel fris. De chauffeur van de shuttlebus, die ons naar de camperverhuur brengt, zegt dat het 2,5 heeft gevroren. Het afhalen van de camper gaat heel vlot. We vinden een camping met zeer ruime plaatsen in een mooie natuurlijke omgeving in Port Arthur. De eerste kennismaking met Tasmanië is heel plezierig.

• 25 Oktober 2011 - 17:36

Wilma En Piet:

Beste Marjo/Wim,

Leuk om jullie reisverslagen te lezen en om te vernemen dat je na 50 jaar je familie ontmoet in AU Veel plezier in Tasmanie.

Groetjes

Wilma en Piet

• 25 Oktober 2011 - 19:04

Leo & Toke:

Wat leuk, dat jullie Winnie hebben bezocht. We hoorden van Mam, dat Winnie ook haar voordeel doet met jullie bezoek, want je hebt haar kennis laten maken met skype. En dat is dan weer heel leuk voor Kitty en de rest van de familie, want misschien stapt zij hiermee wel over de digitale drempel die zij altijd voelde.
    En nu Tasmanië verkennen. Op internet valt dan meteen de Tasmaanse duivel op, een vraatzuchtig buideldier. Ben benieuwd wat jullie beleven op dit bijzondere eiland met zijn heel eigen natuur en cultuur.
    Liefs en groetjes,
    Leo & Toke

• 28 Oktober 2011 - 17:21

Peet En Rita:

Gday Wim en Marjo,

Weer op zoek naar nieuwe avonturen, nu in Tasmanie, genoemd naar onze landgenoot Abel Tasman. Veel plezier daar en zie al weer uit naar jullie ervaring welke steeds weer zo gedetailleerd worden opgeschreven. Heel Knap.
    Succes met alles.