Deel 12 (slot) Weer thuis - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Wim en Marjo - WaarBenJij.nu Deel 12 (slot) Weer thuis - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Wim en Marjo - WaarBenJij.nu

Deel 12 (slot) Weer thuis

Door: Wim en Marjo

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marjo

14 April 2024 | Nederland, Naaldwijk

Maandag jl. zijn we weer veilig thuisgekomen.

Ja, we kijken met veel genoegen terug op deze mooie reis.

Het reizen door een land met een Arabische en Berber cultuur hebben we als heel bijzonder ervaren, in feite een nieuwe loot ons toch al zo rijke reisverleden.

Het reizen door een woestijnlandschap kan ik eigenlijk niet genoeg van krijgen, zo enerverend!

Maar ook de reis door Portugal was heel interessant.

Van hieruit zijn we in ongeveer een week weer naar NL gereden. Ook dat is goed verlopen, al hebben we af en toe wel erg grote dagafstanden afgelegd.

In NL hebben we nog een noodzakelijk bezoek gebracht aan de camperdealer om wat problemen, die ons gelukkig onderweg weinig parten hebben gespeeld, op te lossen.

Daarnaast hebben we direct na de Pasen een reünie gehad van onze reis door Zuidelijk Afrika, vorig jaar. Was ook heel leuk, al begin je dan wel 2 groepen een beetje door elkaar te halen.

Het blijft leuk om dagelijks je belevenissen vast te leggen, in de eerste plaats om het zelf allemaal nog eens te kunnen nalezen want je weet op een gegeven moment echt niet meer wat je 3 weken geleden hebt meegemaakt, maar ook om die ervaringen te delen.

Bedankt voor de reacties die jullie hebben gegeven op ons blog.

Dan nog een stukje statistiek:

Aantal dagen op reis: 105

Aantal plaatsen van overnachting:63

Afgelegde afstand: ca. 11800 km

Tot slot

We zijn erg blij dat we deze reis weer hebben kunnen en mogen maken. We voelen ons bevoorrecht en zijn er dankbaar voor alles waarvan hebben mogen genieten, niet in de laatste plaats dat we gespaard zijn van ziekte en ongelukken.

Hartelijke groet Marjo en Wim

• 14 April 2024 - 16:45

Wilma :

Fijn dat jullie zo genoten hebben.

• 15 April 2024 - 08:44

Toke:

Lieve Wim en Marjo,

Ik ben blij dat jullie weer veilig thuis zijn en dat jullie er zo van genoten hebben.

Nu de herinneringen maar eens laten bezinken en ordenen. Marjo zal ongetwijfeld weer een prachtig fotoboek gaan samenstellen, geniet ook daar van.

Liefs, ook van Piet[e-1f618]

• 15 April 2024 - 12:42

Jan Goeijenbier:

Welkom thuis Wim en Marjo en veel dank voor de boeiende reisverslagen!

Hartelijke groet,

Jan

• 15 April 2024 - 14:41

Peet:

Beste Wim en Marjo,

Met veel plezier heb ik jullie reisverslagen mogen lezen.

En nog maar enkele dagen weer thuis of je zit al weer tot over je oren in het vrijwilligerswerk in Naaldwijk, Wim.

Hopelijk kunnen jullie ook nog nagenieten van dit prachtige avontuur.

Groetjes Peet

• 15 April 2024 - 17:45

Sjan En Jan Hermes :

Fijn dat jullie weer gezond veilig thuis zijn ,met een vol hoofd dat je nu leeg mag maken ,nagenieten wij vonden het leuk twee positieve mensen mee gemaakt te hebben,en Marjo ik heb mijn roodborstje af