Kamperen in AU - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wim en Marjo - WaarBenJij.nu Kamperen in AU - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wim en Marjo - WaarBenJij.nu

Kamperen in AU

Door: marjoenwimopreis

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marjo

04 Juli 2011 | Australië, Sydney

Op de eerste plaats heel erg bedankt voor jullie reacties. Het is echt heel leuk als je zover weg bent en toch voor een groot deel als stel op elkaar bent aangewezen, om dan te lezen dat er zoveel belangstelling is. De reacties op ons campertje hebben ons het nodige vermaakt gegeven. Het is best woekeren met de ruimte, maar inderdaad compact op de weg. We redden er ons prima mee en we komen erg veel look a likes tegen. De meest bereden camper. We kunnen ons natuurlijk niet meten met die Aussies. Die rijden trouwens niet met campers maar meestal in kingsize caravans (tandem as) met een stoere SUV ervoor. Maar er rijdt nog veel meer. Vouwwagens met harde en zachte wanden, pick-up campertjes en trailer campers en niet te vergeten gewone tenten. Dus kamperen kunnen die Aussies wel.
We zitten nu aan de zuidkant van Kakadu NP. Binnenkort volgt een verslagje.

• 04 Juli 2011 - 12:19

Ingrid Taal:

Hallo Marjo en Wim,

Erg leuk om jullie te volgen op je reis! Toen ik de foto van Marjo bij de camper zag, dacht ik inderdaad ook meteen: dat is woekeren met de ruimte. Ik moest ook meteen denken aan een vriendin van mij, die kortgeleden onze caravan bekeek. Het eerste wat ze zei was: je relatie moet wel érg goed zijn, wil je het met elkaar uithouden in zo'n kleine ruimte!
    Maar daar ben ik bij jullie in geen geval bang voor.
    Heel veel reisplezier en rij voorzichtig!!
    Liefs, Ingrid

• 04 Juli 2011 - 13:23

Annet:

Ha Marjo en Wim,
    Toch leuk zo'n klein campertje!!! Kwou dat ik er in zat!
    Ik lees dat je over 131 dagen weer terug bent, gezellig!
    Het weer is trouwens hetzelfde als hier.
    groetjes en Geniet!

• 04 Juli 2011 - 14:57

Jan En Ria:

Hallo Wim en Marjo,

De groetjes van Mam, ik bel haar altijd als er een nieuw berichtje op de site staat. Ik hoorde dat Wim ook nog gebeld had.
    Gisteren gezellige receptie van pater Wim gehad. s'morgens eerst even naar kerk geweest. Een mis met 5 heren (wie praat er over een priestertekort?)
    Gezellig zitten praten met Riet van tante Cor, zij vond Tasmanië schitterend , zij maken ieder jaar ook een grote reis en ik heb beloofd om jullie de groeten te doen, bij deze.

groetjes Ria

• 04 Juli 2011 - 19:56

Peet En Rita:

Gday Wim en Marjo,
    Ik heb even zitten googelen op Kakadu NP. Een prachtige plek zo te zien. Ik heb ooit eens gelezen dat er in die regio een Duitse filmploeg "verdwenen" is. Later bleek dat ze opgegeten waren door de krokodillen. Jullie zijn dus bij dezen gewaarschuwd. Verder is het camperen met zo'n camper natuurlijk het mooiste wat er is. Een beetje ontbering, ja toch. HEERLIJK. veel plezier verder.

• 11 Juli 2011 - 20:45

Henk En Greet:

Wij zijn wat laat met het volgen van jullie , maar dat gaat wel goed komen !maar links en rechts worden wij ook op de hoogte gehouden , het campertje doet hier daar nogal wat reacties los maken ( ludiek bedoeld ) maar als het lekker wendbaar is ,lijk mij ook wel gemakkelijk ! wensen jullie een verdere fijne reis toe ,en zullen jullie via deze site blijven volgen .Hartelijke Groeten Henk en Greet....................